Auris College Leiden Aurislogo

Deel deze pagina


Stel een vraag

Docenten en mentoren

Jan Zuyderduyn

Mentor 1A

Marco van Groeningen

Mentor 1B

Nanneke Peters

Mentor 1C
 

Tiddo Braun

Mentor 2A

Manoli Toret

Mentor 2B

Armanda Schoonwater

Mentor 2C

Jan van Klaveren

Mentor 3A

Jeroen Wijns

Mentor 3B

Heleen Kempenaars

Mentor 3C

Inge Bosch

Mentor 4C en 5C

Rob Planjer

Stagebegeleider en docent

Tineke Huiskamp

Vakdocent

Patrick de Vos

Vakdocent

Wilma Uljé

Vakdocent

Mirjam de Mooij

Logopedist

Geke de Jong

Logopedist

Helga Develing

Logopedist

Marjolein Scheffelaar

Kunstzinnig therapeut

Jasmijn Aukema

Muziektherapeut

 

  • Welkom
  • Welkom

    Leerlingen met een intensief cluster 2 arrangement zijn welkom op het Auris College Leiden. Ook hun ouders zijn welkom. Wij staan dicht bij de leerlingen en hun ouders. Wij creëren voor onze leerlingen en medewerkers een veilige omgeving op zowel fysiek, sociaal en communicatief gebied. We zeggen wat we gaan doen, houden ons aan afspraken en doen dit met kennis en passie.

  • Persoonlijk
  • Persoonlijk

    Tijdens de gesprekken op school (gespreksavonden) of bij u thuis (huisbezoek bij de eerstejaars leerlingen) bespreken de collega’s met u de ontwikkeling van uw kind. Zes keer per jaar ontvangt u een ouderkrant met daarin allerlei informatie over de school. Elke leerling heeft een mentor die uw kind voor langere tijd begeleidt. De mentor bouwt een persoonlijke relatie met de leerling op en draagt bij aan de vorming van de klas waarin de leerling functioneert. Naast de leervorderingen heeft de mentor ook aandacht voor de sociaal-emotionele ontwikkeling en voor de motivatie van de leerling.

  • Veilig
  • Veilig

    Wij bieden een pedagogisch klimaat met een veilige omgeving waarin elke leerling zich gewaardeerd voelt. Wij gaan uit van een individuele benadering en bieden hulp waar nodig. We bieden onze leerlingen een overzichtelijke omgeving door structuur aan te brengen in ruimte en tijd. Wij hanteren duidelijke regels over bijvoorbeeld goede omgangsvormen. 

  • Duidelijk
  • Duidelijk

    Onderling respect staat zowel voor de docenten en de andere medewerkers als voor uw kind centraal op het Auris College Leiden. Om ervoor te zorgen dat de huidige goede sfeer en goede onderlinge contacten blijven bestaan, hebben we afspraken gemaakt over hoe we met elkaar omgaan. Deze afspraken zijn opgenomen in het schoolboekje vso dat elke leerling mee naar huis krijgt.

  • Bevlogen
  • Bevlogen

    Op onze school werkt een professioneel team samen aan het best passende onderwijs en de best passende zorg voor elke leerling. De goede samenwerking en overleg tussen alle medewerkers is nodig om een breed en kwalitatief goed aanbod voor onze leerlingen te verzorgen. Wij blijven van de laatste ontwikkelingen binnen het onderwijs en binnen cluster 2 op de hoogte door scholing en het volgen van cursussen.